SUMA ESTIMATĂ A FI CHELTUITĂ PENTRU CADOURILE DE MOȘ NICOLAE ESTE DE APROXIMATIV 350 LEI

SUMA ESTIMATĂ A FI CHELTUITĂ PENTRU CADOURILE DE MOȘ NICOLAE ESTE DE APROXIMATIV 350 LEI

Conform datelor celui mai recent studiu de piață realizat de către MEDNET Marketing Research Center, 87,3% dintre persoanele din mediul urban intenționează să cumpere cadouri de Moș Nicolae pentru cei dragi. Menționăm faptul că, de-a lungul ultimilor 4 ani (2015-2018), procentul celor care sunt darnici cu ocazia primului moș din decembrie este constant. De asemenea, și în acest an, cadourile preferate rămân dulciurile (70,4%), urmate de jucării (48,2%) și de articole de îmbrăcăminte/încălțăminte (41,7%). De asemenea, se vor oferi și fructe, cosmetice/parfumuri sau cărți. Pe lângă acestea, au mai fost menționate bijuterii și accesorii, articole 2 de design, accesorii pentru smartphone/tabletă sau chiar electronice și electrocasnice. Cei care nu au găsit cadoul potrivit, vor oferi și bani (2,0%).

Suma medie pe care respondenții o vor aloca pentru cadourile de Moș Nicolae este de 345,26 lei. Și, cu toate că anul 2018 a adus creșteri salariale, în special în sectorul public, suma medie alocată cadourilor pe care le va aduce Moș Nicolae nu a crescut față de anul trecut (345,26 lei în 2018 versus 340,92 în 2017).

Mai mult decât atât, aproape jumătate dintre persoanele intervievate intenționează să cheltuie cu această ocazie între 100 și 250 lei.

*** Studiul a fost realizat online, pe un eșantion reprezentativ la nivel național urban (orașe mici – sub 30.000 locuitori, orașe mijlocii – 30.000-100.000 locuitori, orașe mari – peste 100.000 locuitori) în perioada 23 – 29 noiembrie 2018.

Au fost intervievate prin metoda CAWI (Computer Assisted Web Interviewing) 812 persoane cu vârsta cuprinsă în intervalul 18 – 65 ani. Marja de eroare a studiului este de ±3,30%.

*** MEDNET Marketing Research Center activează în domeniul cercetării de piață din anul 2000 și reunește unii dintre cei mai buni specialiști din acest domeniu. MEDNET Marketing Research Center este membru al ESOMAR (The World Association for Research Professionals) și SORMA (Societatea Română de Marketing și Cercetarea Opiniei Publice).

Camelia Tarău

Development Manager

 

Lasă un răspuns / comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicatăCâmpurile marcate sunt obligatorii *

*

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Navighează sus