Lupta cu bolile grave

Alimentația este esențială, în general, stilul de viață, în afară de componenta genetică, pentru a putea menține organismul într-o bună stare de funcționare, spun specialiştii. Astfel, lupta anticancer este un subiect care este din ce în ce mai actual și trebuie să înceapă practic de la vârste foarte fragede, iar dieta anticancerigenă poate fi una din armele care trebuie folosite. Unii medici susţin că fibrele alimentare sunt esențiale pentru sănătatea colonului și, în același timp, ajută la scăderea nivelului colesterolului și stabilizează valoarea glicemiei. Ele se găsesc în fructele proaspete, în tărâțe și în legumele cu frunze verzi, iar un aport zilnic de 30-40 g ar fi suficient. Evitarea zahărului rafinat și a produselor zaharoase (prăjituri, bomboane, pâine albă) . Toate produsele zaharoase delicioase de altfel și mai ales aspectuoase sunt un amestec nefericit de grăsimi, zahăr și aditivi alimentari și de aceea trebuie evitate cât de mult posibil. Este bine știut faptul că un consum excesiv al acestor zaharuri conduce mai întâi la hipoglicemie, apoi la diabet și la complicațiile asociate, boli cardiovasculare, colesterol crescut, hiperactivitate, depresie, obezitate, explică nutriţioniştii. Avocado este un fruct oleaginos cu mare densitate nutritive, care consumat în forme cât mai naturale poate ajuta la scăderea colesterolului nociv LDL și se pare că ar putea scădea incidența unor tipuri de cancere. Consumul de avocado aduce un mare aport de fitoestrogeni care ajută la diminuarea simptomelor asociate cu menopauza și oferă protecție împotriva osteoporozei. Ceaiul verde este o băutură delicioasă și la îndemâna oricui, plin de antioxidanți naturali și pe care asiaticii îl consumă din abundență pentru scăderea colesterolului și reducerea incidenței infarctului cardiac. Spre deosebire de ceaiul negru, care în procesul de fabricație mai întâi este fermentat, ceaiul verde este doar înăbușit în vapori de apă ceea ce ajută la păstrarea antioxidanților în compoziția sa. Antioxidanții naturali nu trebuie să lipsească din alimentație pentru că ei sunt cei care se luptă cu radicalii liberi, cauza principală a îmbătrânirii și apariției cancerelor. Sursele de antioxidanți sunt numeroase: fructele proaspete, legumele proaspete, ceaiul verde, semințele de susan, etc. Uleiul de măsline și usturoiul sunt două ingrediente care fac mâncarea mai delicioasă și mai sănătoasă.

Lasă un răspuns / comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicatăCâmpurile marcate sunt obligatorii *

*

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Navighează sus