Alimentația sănătoasă

Alimentația sănătoasă

Potrivit siteului descopera.ro, câteva sfaturi care au rămas neschimbate de sute de ani, poate.

  • Varietarea este necesară pentru că este important să ingerăm proteine, carbohidraţi, grăsimi, vitamine şi minerale pentru a funcţiona la cote maxime. Toate ghidurile alimentare, de la primele lor apariţii, până azi fac această recomandare.
  • Aproape toate studiile au arătat că persoanele care consumă multe fructe şi legume au un risc mai mic de a dezvolta diabet de tip 2, hipertensiune arterială, boli de inimă, demenţă, obezitate, chiar şi anumite tipuri de cancer. Deci, consumaţi fructe şi legume.
  • Consumul alimentelor bogate în fibre ajută la evitarea constipaţiei şi reduc riscul de cancer de colon. Efectele benefice ale fibrelor au fost studiate mai intens şi li s-au mai descoperit şi alte beneficii: previn bolile de inimă şi diabetul de tip 2.
  • Junk food a fost un termen folosit de media pentru a descrie în mod negativ alimente precum prăjituri, bomboane sau sucuri carbo gazoase. Mâncărurile de tip junk food sunt asociate cu problemele de sănătate. În 1979 un ghid elaborat de autorităţile din SUA recomanda limitarea consumului de junk food pentru că aduce un aport mare de calorii, zaharuri şi grăsimi şi nu are nicio valoarea nutriţională. În 2017 nu s-a schimbat nimic.
  • Depăşirea unor cantităţi de alcool este sinonimă cu riscul de afecţiuni hepatice, obezitate şi cancer.

Lasă un răspuns / comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicatăCâmpurile marcate sunt obligatorii *

*

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Navighează sus